حمایت از جنبش انقلابی و آزادیخواهان در ایران

مقدمه

سلام به همه ی عزیزان ساکن گوتنبرگ و حومه! در اینجا میخواهیم از همگی شما عزیزان در حمایت از جنبش انقلابی جسورانه مردم ایران و خواست آزادی همه دستگیر شدگان جنبش انقلابی اخیر و تمامی کارگران و معلمان دانشجویان و همه زندانیان سیاسی ، اجتماع و اعتراض قدردانی کنیم.

ایرانیان آزادیخواه و یاران و دوستان عزیزمان، این دلنوشته را با امید به آینده ای بهتر برای مردم ایران و جامعه بین المللی به تسلیت درمی آوریم. در این متن، به شما توضیح می دهیم که چرا حمایت از جنبش انقلابی و آزادیخواهان در ایران ضروری است و چگونه می توانید از آنها حمایت کنید.

بدانید چرا باید حمایت کنید

ایران در دست یک رژیم سرکوبگر و استبدادی قرار دارد که حقوق بشر را نادیده می گیرد و مردم را محدودیت های سختی می دهد. جنبش انقلابی و آزادیخواهان در ایران به نام مردم ایران در صحنه آمده اند تا برای حقوق و آزادی های خود بجنگند. آنها شجاعت آورندگانی هستند که با خطرناک ترین شرایط در مقابل رژیم مقاومت می کنند. حمایت از آنها به معنای حمایت از حقوق بشر و آزادی های بنیادی است.

بخش دیگری از جامعه که در حال سرکوب است کارگران و معلمان ایران هستند. آنها مظلومانه به دنبال حقوق کاری و آموزشی خود می گردند و به دستگیری و سرکوب دولت ایران روبرو هستند. حمایت از این گروه ها نشان از اعتراض به نادیده گرفتن حقوق انسانی و حقوق کارگران و معلمان است.

چگونه می توانید حمایت کنید؟

اولین گام برای حمایت از جنبش انقلابی و آزادیخواهان در ایران، اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت کنونی در ایران را به دست آورید. منابع خبری مستقل و سازمان های بشردوست می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. همچنین، با ارائه اطلاعات به دیگران درباره ی نیازهای مردم ایران و خواسته های آنها می توانید برای تغییراتی امید بخش در ایران کمک کنید.

دومین قدم، حمایت مالی است. شما می توانید به سازمان ها و گروه های حقوق بشری که در حمایت از مبارزات در ایران فعالیت می کنند کمک مالی ارائه کنید. این کمک ها می توانند به تأمین منابع مالی برای مردمی که در خط مقدم در مبارزه برای آزادی در ایران قرار دارند کمک شایانی باشند.

همچنین، از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها، به دیگران در مورد وضعیت ایران و نیازهای آنها آگاهی بدهید. با ارسال پست ها، اشتراک گذاری اخبار و تصاویر و همچنین گفتگو با دیگران درباره این موضوع، می توانید امیدواری ها و برنامه ها برای آینده ایران را تقویت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید