رژیم آخوندی ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرد

پهپادهای ایران در حال عبوراز آسمان دمشق هستندرسانه‌های رسمی ایران از رسیدن پهپادهای ایران به آسمان دمشق پایتخت کشور سوریه خبر دادند. این پهپاد ها در حال عبور از آسمان سوریه هستند.

گروه هکری به‌نام «حنظله» از هک سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل خبر دادخبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران ادعا کرد که گروه هکری موسوم به «حنظله» موفق شده رادارهای اسرائیل را هک و از کار بیندازد. مقام های اسرائیلی تاکنون به این ادعا واکنشی نشان نداده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: «این عملیات با مصوبه شورای عالی امنیت ملی ایران انجام پذیرفت»سپاه

پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.»

آمریکا انتظار دارد ایران بیش از ۱۰۰ پهپاد، ده‌ها موشک کروز و بالستیک پرتاب کنددو مقام ارشد آمریکایی گفتند، اکنون که ایران انتقام‌جویی خود را از اسرائیل آغاز کرده است، ایالات متحده پیش‌بینی می‌کند که این یک «حمله بزرگ» خواهد بود. هم‌سو با ایران از عراق به سوی اسرائیل شلیک شده و ارزیابی می‌شود که اهداف مورد نظر آن‌ها احتمالا ارتفاعات جولان و پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در منطقه نگب در جنوب اسرائیل باشد.

 یک مقام ارشد آمریکایی به شبکه ای‌بی‌سی گفت تخمین‌ آمریکا حاکی است که بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ فروند پهپاد و موشک به سوی اسرائیل روان شده است. آژیرهای خطر در شمال اسرائیل به صدا در می آیندارتش اسرائیل اعلام کرد که آژیرهای خطر در یکی از کیبوتص‌های شمال اسرائیل به صدا درآمده است.

دیدگاهتان را بنویسید