تناقضات پرونده قتل مهرجویی؛ قاتلان از کدام در وارد شدند آقای پلیس؟

دستگیری افرادی که پلیس ایران آن‌ها را به‌عنوان مرتکبان جنایتی که «داریوش مهرجویی» و «وحیده محمدی‌فر»، قربانی آن بوده‌اند معرفی کرده، پرسش‌هایی درباره چگونگی این جنایت مطرح کرده است. این پرسش‌ها با انتشار فیلمی تحت‌عنوان بازسازی صحنه جنایت پررنگ‌تر شده و برخی ابهام‌ها در مورد چگونگی وقوع جنایت را تقویت کرده است. 

در همین حال، اطلاعیه وکیل خانواده مهرجویی نیز بر جدی‌تر شدن این پرسش‌ها افزوده‌است. «مانوش منوچهری»، وکیل «مونا مهرجویی»، با تاکید بر اینکه «خانواده مهرجویی تا به حال در روند تحقیقات حاضر نبوده‌اند و از جزییات پرونده اطلاع‌ ندارند»، این تقاضا را مطرح کرده که تا پایان رسیدگی، اتمام روند دادرسی و صدور حکم قطعی و روشن‌شدن تمامی ابعاد جنایت، از انتشار هر گونه اخباری ازجمله معرفی قاتل یا قاتلان احتمالی پرهیز شود. 

آنچه از ابتدای اعلام جنایت تا این لحظه چه به‌صورت رسمی و چه در مطالبی که رسانه‌ها آن را منتشر کرده‌اند، به دست آمده، و داده‌هایی بر پایه اعتراف ۴ فرد دستگیر شده، مبنای این پرسش‌ها هستند. 

هنوز کیفرخواست این پرونده صادر نشده و این به معنای آن است که هنوز تحقیقات جنایی در حال انجام است. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد با‌وجود اعلام این موضوع که جنایت توسط افراد دستگیرشده صورت گرفته، ذهن مخاطبان، پاسخ‌های مناسبی برای سوالات خود می‌جوید. 

***

خط سیر زمانی وقوع قتل مشخص نیست

دیدگاهتان را بنویسید